My Footprint


在較大的地圖上查看My footprint

6/21/2011

Phuket Day three

Day 3:
8:30a.m.出發->鳥蛋島->Lunch->回酒店(Swimming)->Dinner->Massage

碼頭有三件事要做:攞救生衣,借浮潛用品同買面包餵魚!
我係自備浮潛用品既~深水埗買,$38JA!!!!!!!!work既!唔入水~!抵!=]
鳥蛋島唔算大~
落船位置,D水比哈哈島清!!!!但無魚,原來係島既另一邊,個邊多人好多!!!石頭都多好多,所以要小心D落海!!!
好多人係呢邊餵魚,呢邊真係超多魚~!!但水比落船個邊混濁><
當你潛落去,你會見到好多污濁物,相信係魚既排泄物!!無法啦~呢到咁多面包食,呢到食咪呢到排lor~唔走ga la~
令我想起浮羅交怡,上年我去浮羅交怡既唔知邊個島,D水清過佢,魚既種類都多過呢個島,上年仲見到有鯊魚tim!!!!但上年既島,係唔俾餵魚,可能就係呢一點,所以個次D水清好多好多!!!!所以,今次,我地餵左一陣就算,去返落船個一邊游~
另一邊既景色~
睇下D水幾清~~~但呢邊魚唔多~但都見到既~我地仲見到有魚係沙面上搵蟹食!!!我靜靜咁跟住佢遊~=]
有趣,親眼睇時,D雲好高,但睇相又好似好低咁~XD

Dinner
去食dinner時,發生左一段小插曲,就係我地搭緊個架旅遊車死左火(好彩過左大大斜路!!!!)
我地架車阻住左後面車,但佢地都無"口笨"一聲,如果,係HK,唔理你三七二十一已經"o笨"左先= =
佢地唔"o笨"係因為佢地深深明白,"o笨"係無用,所以慢慢等機會駛過前面車架繼續上路好過~
HK人應該好好學習~

沒有留言: