My Footprint


在較大的地圖上查看My footprint

6/21/2011

Phuket Day four

Day 4:
7:30a.m.出發->攀牙灣->回酒店->Dinner->芭東區->Massage

攀牙灣(必去!!!!)
是日行程豐富,所以6點幾就要起身啦!!!!>_____<
由酒店去碼頭要約ONE HOUR
由酒店出發,坐一架靚版既深圳揼骨車去碼頭
但個架車係唔可以直達,落車位與碼頭間,有一條頗長既橋
下面個架就係接駁車啦~

到碼頭,我地又換上一輪大船,有D似船P個D船~
下面係廚房,洗手間,放獨木舟,沖身既area,上面就係睇風景,食野既位置
船上唔淨止得我地團人,仲有其他散客,當日有兩堆,一堆係4人來自south Africa既family(左邊),另外,係右邊既兩個係來自埃及既couple~=]
當時,大家一齊係船頭攞野飲~(TOUR包埋)
食物枱上,圍繞著有N個放飲品既circle~幾得意嫁~!
向我地講解既船員~我已經唔記得左佢叫咩名~XD
佢係幾風趣~~成日話Monkey係佢家人~又話我地lunch會食Monkey LegXDD
佢全程係講英文既~Simple English,會聽得明的~
佢講解緊點解要咁早起身,同埋當日行程,同船程
當日,我地去左四個景點:
玩獨木舟->回教民族村->James Bond Island->鰐魚島
簡介後,佢就攞左兩盤泰式甜品向我地介紹同俾我地食~
我去左船頭影相~=]
船頭好正嫁~係好曬!但有太陽眼鏡,船頭又有風!!所以好Enjoy ga!
Chok樣照!!!!
陽光!!!!
因為攀牙灣係內海地帶,所以水唔會有海水咁清,望落深綠好多~!
攀牙灣有泰國桂林之稱~
一路上,會見到好多呢D山,下面會有好低好窄既通道~!
第一個節目,就係坐係獨木舟穿過呢D通道~
每隻獨木舟坐三個人,一個係當地船夫,兩個係遊客
通道有幾窄有幾低呢?低到你要訓低先過到!!!!好似拍電影咁~好有趣嫁!!間中,船夫會自動幫我地影相~(玩完,係要俾TIPS@@)
讀萬巻書不如行萬里路,呢D就係紅樹林啦!!!!!
近距離見到蠔瞉,我好想掂,但船夫話唔好,會割手~@@
到處都係電影景,如果唔係咁多遊人,冒險感仲重~

回教民族村
呢到似大澳咁,間間屋都係水上~
一入去,係一間餐廰,通過餐廰,就係回教徒賣野既店鋪~
其實係同大澳買既野係大同小異~
D香蕉勁細!!!!同我手指差唔多~!!!(我隻手已經叫細~!)
通過所有商鋪,就係當地人既居所~係咪好似大澳呢?!
長型既就係蛙蛙魚~佢地跳下跳下嫁~XD

James Bond Island
點解頂止石要叫做James Bond Island呢?
因為當年,James Bond有套戲真係係要取景!!!!
但呢到個景個FEEL郤令我諗起魔盜王,Johnny Depp!!!!正!!

Lunch
餓了一輪,終於有得食野啦!!!!
頗為吸引既野食~

鰐魚島(外型真係似鰐魚嫁!)
沙灘椅又係要租~150-250B兩張
下午係到游左一陣,又玩左獨木舟~

Dinner
有D做Massage既鋪頭會提供呢D食死皮既魚仔,呢種叫土耳其式massage
內地好多溫泉酒店都有,我都玩過,但內地有D好大條lor!!
唔會覺得得痛,只有小小痕既feeling~大既會feel到D魚既牙~phuket見到既都只係咁細條,可以放心一試~大陸個D餵到大晒= =
街到,有人跳舞~
捒左一間泰式餐廰~!
生蝦!!好好味!!必食!!!!
雞肉串燒~
黃咖哩~
菠蘿飯~
蟹~
泰式奶茶.......我feel唔到特別之處
冬蔭功湯!!少辣,但仍然好香!!!!!!必飲!!!!

沒有留言: